tisdag 26 juli 2011

CludMonday@Leffes

Jaha, så drog vi tummen ur och gjorde ngt som jag aldrig gjort innan. Festat dagen innan jobb. För mig är det en principsak, men nu struntar jag i detta. Det var lätt värt en seg dag på jobbet idag. 
Vi drog först hem till Emelie och Krille och tog några cider, sedan hämtade vi Celine och drog oss neråt vid 10tiden. Vi möttes av ÅRETS längsta kö - Jag skojar inte. Vi trodde aldrig vi skulle komma in, men det gick rätt fort ändå. 180kr fattigare och 20minuter senare stod vi mitt i världens skönaste partystämning. Galet bra och galet mycket folk, skön musik (även om de inte är riktigt min grej med house-musik). Vi träffade på Niklas, min, Emelies och Celines klasskompis sen innan. Sjukt kul att träffa honom. Dessutom har man ju lite kontakt med en av bartendrarna, som gjorde besöket i baren mycket trevligare! Dessutom förbjudet goda drinkar. Gillas! 

Vid halv 2 tiden drog vi oss hemåt, Linda körde, gullig som hon är! 
Tre timmars sömn och därefter en hel dag med springande i trappor och cyklande har satt sina spår, helt slut nu. Tror att jag ska gå och köpa mig en godispåse, tycker att jag förtjänar det! Får se om jag orkar ta mig dit. Nora kommer snart, då ska det färgas hår också! 





Chow Chow
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar