söndag 31 juli 2011

SaturdaynightFever

Haft en sjukt bra dag. 
Somsagt efter frukosten så vandrade jag ner till stranden. Ovanligt sakta måste jag erkänna. Kändes som om mina vader mer eller mindre höll på att krympa ihop och tyna bort. Typ. Men stranden var helt underbar iaf, lite molnigt om vartannat, dock gjorde det inte det allra minsta då det var galet varmt. Hängde med Emelie, Sara och Sanna, sedan kom också Lovisa och Siya. Mycket trevligt! 



Såhär skoj har man med en kamera om man heter Josefin. 

Efter lite glass och en go dag på stranden, promenerade jag hem och duschade, för att sedan gå in till stan och träffa farmor. Vi gick och käkade lite mat och tjötade på ett par timmar.
Söta Farmor :)

Efter en mysig middag, drog jag mig hemåt. Med ett litet stopp på Hemmakväll och köpte mig lite godis! 
När jag kom hem hade Anso förfest, så jag tog mig en promenad ner till båthamnen och spenderade en stund där med att strosa runt och ta lite kort. En vild lördagkväll med mig själv. Helt fantastiskt skönt var det! Helt underbart. 












Avslutar kvällen med Bondi Rescue!

Chow Chow
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar