onsdag 5 oktober 2011

Am I alive?!

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag Måndag Tisdag Onsdag

GAH vad jag är trött. Jisses! Och kroppen? Nja, känner inte så  mycket av den överhuvudtaget! Stel? Skulle man kunna säga! Men jag antar att jag får skylla mig själv! 

Alltså, drömmar. 
Om man drömmer om att simma i samma vatten som krokodiler och kämpa för livet?
Om man drömmer om en viss Ola Rapace? 
Om man drömmer om mördare? 

Hur går jobbar hjärnan då? 

Jag har haft de sjukaste  drömmarna igår och natten till idag. Har vaknat och tänkt, vadfasen? 
Skumt, önskar man kunde tyda sina drömmar! 


Jag saknar dessa två grabbarna sjukt mycket. Johnny och Adonay!

Ni två har verkligen satt djupa spår i mitt hjärta! Saknar er massor! 

Liksom dessa två damer! Melissa & Rachel! 
Saknar detta!

NU ska jag till jobbet! 
Halv storm ute, då tar man på dig lurarna och påbörjar promenaden! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar