fredag 7 oktober 2011

Hot & Cold

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag Måndag Tisdag Onsdag.
Snart snart snart! 

Fyfaaan vad det är kallt i min lägenhet! Vet ej vart värmen sitter! JA, jag har element, men det händer inget när man vrider. Det blir liksom inte varmt!

Jag fortsätter att drömma konstigast i världen. I natt drömde jag att jag fick barn, med okänd pappa - han förekom inte i drömmen. Sen helt plötsligt skulle jag och Lovisa vara parkeringsvakter på URF, (Uppsala Reggae Festival) och fick hjälp av någon random snubbe, som jag sedan helt plötsligt var på gymmet med. Sedan vaknar jag, eller jag tror att jag är vaken, fryser gör jag och ligger och funderar (sover) Vet inte om jag var vaken eller inte, men sedan slår det mig att jag inte ställde klockan igår. Ett par svordomar kom ur munnen, samt ett tyst bedjande om att jag inte försovit mig. 05.53, exakt på minuten, så det vara bara att traska upp. Nu värmer jag mig med kaffe och lyssnar på stormen utanför, strax dags för en promenad... BURR!



Denna låt passar in rätt bra på mig:

"Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up "


 
Cirka såhär förvirrad är jag! Det kan ni inte slå!
(Inget jag är stolt över, men ändå)

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar