tisdag 4 oktober 2011

Kill me?

Alltså, jag säger det igen. Någon som vill testa på riktig träning? Styrka plus kondition tills du spyr, för att sedan köra lite till? Då rekommenderar jag varmt Military Fitness. Fyfadderullan vilket pass det var idag. Kändes gött efter semestern! Seriöst känns det som att min kropp kommer gå sönder inatt, bit för bit kommer den ramla ihop. Skojar inte. Jag säger också igen att under dessa var och ett av dessa tre pass som jag varit på, så kan jag säga att jag sammanlagt i hela mitt liv aldrig gjort så många armhävningar som under ett pass. PUH, dessutom aldrig stått i plankan så länge, kroppen skakar och bara vägrar samarbeta, hela kroppen skriker GE UPP! Men huvudet ger sig inte. Tillslut ger dock kroppen vika, men då har man iallafall tagit ut sig. Rejält. 

Innan passet idag var jag ute och promenerade en timme med Anso, mycket trevligt, träffas inte så ofta längre och det tycker jag inte om! Får bli bättre på detta! 

Efter passet tog jag och Celine en ned-jogg fast ned-gång, promenerade väl drygt 3 km, galet gött att lea till kroppen och samtalsämnen, det fanns det gott om!  

Gott om oömma muskler är det ont om. Varenda liten del av mig känner verkligen att det kommer bli galet skoj att springa i trappor imorgon! Wooopidoop! 


Denna låten kan jag aldrig sitta still till! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar