tisdag 11 oktober 2011

Dirty girl, fo shoe!

Nu har jag haft ytterligare ett pass med Military fitness. Jag är helt slut. Det finns inte så mycket mer att tillägga. Det är galet kallt och höstigt, regnigt ute, lite mysigt när man ligger inne och ska sova! Galet smutsiga blev vi idag på Militaryn. Att åla sig fram utmed marken, utan att använda benen, under 10-12 personer som står i plankan, var inte helt lätt. Särskilt inte efter att man gjort samma sak en gång innan, fast man fick åla med hjälpa av benen under resten av gruppen som stod i armhävnings position och gjorde en armhävning när man passerat. En liten detalj, ganska oviktig, är också att det som ni säkert känner till, har regnat en del det senaste, samt att det småregnade under passet, ni kan ju tänka er att det blev extra geggigt och mysigt att åla runt på den kalla marken. Jag har små sår på mina händer efter armhävningar på grusblandat underlag, samt efter spindeln, när man ska hoppa runt i armhävnings ställning, två och två och försöka slå den andra på händerna. Ja, alltså, träningen är riktigt rolig, otroligt varierad och inte ett pass är likt det andra. Dessutom går en timme otroligt fort!




Efter en kvällspromenad till ICA, dusch och lite packande är det dags för sängen och Vänner.
Som jag ska sussa nu.

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar