onsdag 12 oktober 2011

Early weekend!

Jaha, mina damer och herrar, 
10 dagar på rad med jobb, är nu avklarade! 
Jag är galet trött i hela kroppen, för jag har ju inte direkt legat hemma i soffan och degat efter jobbet om dagarna. 

Idag har vart en seg dag, nu sitter jag på tåget mot Stockholm och har två timmar kvar. Huvudvärken börjar smyga sig på och tröttheten är ett faktum. 
Efter jobbet idag drog jag direkt ut på en löprunda, blev lite längre än jag tänkt, men det var inte fel. Underbart höstväder, sol, kallt, frisk luft. Härlig start på "helgen" :)

Efter min springtur var det packning, dusch, lite mat och städning, för att sedan dra sig mot tåget. Idag har jag tagit det säkra före det osäkra, har kollat efter biljetten typ 15 gånger innan jag gick till bussen och ytterligare 15 gånger när jag väntade på bussen, som jag tog en halvtimme innan tåget skulle gå. Än sålänge har allting gått enligt planen (pepparpeppar). Sitter här och småfryser, samtidigt som jag knaprar morötter och cashew nötter. Har just ringt och pratat med Johnny och Adonay, fick även hört några ytterst intelligenta ord från mannen, myten, legenden. Puss på dig älskling* Haha, han kommer aldrig glömma det! 

Jag är i ett mycket, mycket stort behov av en jacka, en tjock sådan. Fan vad kallt det är. Jag inser också nu att det är mitt uppdrag imorgon, eftersom att jag kommer att frysa ihjäl allra minst, när vi ska ut på fredag annars. 


One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar