torsdag 6 oktober 2011

Weird dreams

Jag fortsätter att drömma de mest konstiga saker och om de mest konstiga personer. Personer som jag absolut inte har någon som helst koppling till. Jo men jag drömde att jag var på en gaybar, som vart stor som fasiken, typ 4 våningar, dessutom var hus som typ trånga gränder och bestod av massa trappor. Och vem var då servitris? Björn Skifs, som jag uppenbarligen också var släkt med. Alltså gaybar? Björn Skifs? Snea hus? Haha, man kan bli knäpp av mindre! 

Fan vad de blåser ute och regnar. Go kombo! Får nog ta mina mjukisar över shortsen idag! 

Igår gjorde jag fan inget vettigt, skulle vart ute och gått men fastnade i soffan, och insåg sedan att det var kolsvart ute. Så jag tog en lång omväg till ICA och handlade lite smått o gott, för att sedan sjunka ner i soffan igen. Vad skulle man göra utan soffa? 


  
Fan, trädgårds-stolarna blåser omkull därute. Inte okey. 
Nähe, det är dags, plikten kallar!

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar