tisdag 2 augusti 2011

A stone has lifted..

Okey, så nu har jag blivit lite lättare från alla stenar.
Har pratat me Chefen, som sa att det inte alls var någon omöjlighet med jobb fram till december.  Dessutom har jag fikat med Cicci, som berättade massa om VISA osv till Australien, vilket ledde till att jag kommer att komma undan cirka 10.000 kr billigare med biljett och VISA. Jag har också pratat med hon som jag ska hyra lägenheten av, vilket också kändes bra, då de inte var några problem om jag inte skulle få fortsatt jobb, bara jag hjälper henne att hitta en ny till lägenheten. Har också hittat flygbiljett för 9300 kr, tur och retur! 

Det var en bra dag igår kände jag. Behövde lite knuffar i rätt riktning. Dessutom galet varmt igår. För er som inte visste det. Solen sken, mer eller mindre blå himmel, luft som var tjock så man knappt kunde andas. Kan ni försöka förstå den hetta som uppstår efter att man tidig eftermiddag, i detta väder, springer i 60 trappuppgångar med post OCH reklam?! Det måste upplevas om man ska förstå. Ljuger inte när jag säger att jag nog aldrig vart så svettig i hela mitt liv. Eventuellt på playan i Costa Rica. Men det är gött!

Idag blir det full rulle, packa, jobba, Gekås. You name it. I morgon drar jag och Loviiiiisa till UPPSALA REGGAE FESTIVAL! :)) Det ni! Fyfaaan vad skoj det ska bli!



Feel di jamaican vibezzz!

One Love

Gentleman - Changes
Lyssna och njut! 

Chow Chow
Hakuna Matata



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar