torsdag 19 januari 2012

Be smart


Never let Babylon lead you the wrong way.

Jahopp, då skulle man haft en ledig dag idag, dock blev det inte så. Jag jobbade på hotellet mellan 06 och 11. Goa timmar, dessutom är det roligt. Trivs super. Dock galet trött, eftersom jag stängde igår och kunde inte sova inatt, så ja, 3-4h sömn. Men It's aaaaalll good. Efter jobbet bestämde jag mig för att promenera hem. För er som inte vet så bor jag i Hornstull, SÖDER. HEHE. Det visade sig bli en väldigt behaglig promenad som tog cirka 45-50 minuter. Underbart. 
Resten av dagen spenderade jag mer eller mindre tillsammans med min vän soffan, med jordnötter och julmust, samt några BECK-filmer. Lagom tills jag fick tummen ur och skulle dra mig till gymmet, bestämmer Nora sig för att joina, så vi tar en inte alltför intensiv timme på gymmet. Därefter blev det en sväng till ICA för lite avokado-shopping och sedan vidare till min lya för mat, samt Vänner och massor av skratt, som alltid. Vi har en förmåga att skratta så att vi mer eller mindre kissar på oss. Jag säger bara herregud. It's all love.

Sitter och drömmer mig bort mot de karibiska haven och Jamaica. Good times. 



  
Jag och Nora har bestämt att vi ska flytta "tillbaka" till Costa Rica, en vacker dag. Inom en hyfsat snar framtid. Det här går inte. 






GOD I MISS THIS!

Nu ska jag njuta av en Ben&Jerry - Coconutterly fair, samtidigt som jag gör vadå?
Jo, juste, jag kollar på Vänner. Big surprise där alltså! 

Hakuna Matata
ONE LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar