onsdag 18 januari 2012

Goddamn...

Nu ska jag börja med detta igen.

Jag har just suttit och läst i min blogg sedan första gången jag var i Costa Rica. Det är så sjukt skoj att läsa nu. Därför ska jag fortsätta med det. 

Alltså FAN vad jag saknar Costa Rica. Det är helt sjukt.
Jag älskar verkligen denna staden och mitt jobb och så. MEN jag kan inte längre förneka att halva mitt hjärta är kvar i Costa Rica. Tyvärr, eller ja, det beror på hur man ser det, men så är det. Jag har försökt förneka det länge med tanken att det var en kul grej, men de gick över gränsen. Ja, det gick över gränsen och ja, det var en kul grej, men det var mer än så. Det är mer än så. 

Haha, jisses vilket roligt bloggande, som de senaste tre åren, endast om hur mycket jag saknar Costa Rica. Haha, men men. Så kan det vara! 

Jag har gått och skaffat mig en dread, lite spännande. Haha, mycket. Det räcker väl att säga så, så förstår alla vart mitt hjärta finns. 


Näe om man skulle ta sig en promenad i det gråa vädret. Måste utforska min nya miljö här på Söder. Fasiken vad jag trivs bra i lägenheten. JAJJAMENSAN! 

Jag skriver ev mer senare! Om jag kommer på ngt intressant att skriva om. 

ONE LOVE ppl
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar