söndag 22 januari 2012

Need to tell you this..

...

Denn låten är så mycket Costa Rica, me loooooves you! 

Appropå Costa Rica, big surprise, blev jag väckt av en något full Adonay igår morse klockan 07. Skype på telefonen var en dum ide! Haha, näe, det är det inte alls. Det var sjukt kul att snacka med honom, snackade i typ 1,5h. Galet roligt att se honom! Efter det, däckade jag i soffan och vaknade till liv vid halv 12, lagom tills det var dags att fräscha till sig och ta en promenad till jobbet för ett litet jobbpass, 13-24. Småpotatis ;) 

Det gick fruktansvärt bra att jobba igår, jag menar, dagen gick väldigt fort, även om det var 11h, det är skoj lörd-sönd för då är vi alltid två stycken i salladen och vi står precis bredvid pizzakillarna, vilket betyder att man är garanterad en rolig dag. Man kan inte annat än att skratta åt dem/med dem!

Jaha, vad händer annars då. Trivs superbra i min lilla lägenhet, kunde inte vara bättre.

På fredag är jag galet taggad på att se Kapten Röd, kommer bli grymt som fan!

Nu ska jag strax dra mig till jobbet och jobba 14-23, sedan är jag ledig i morgon och har världens goaste vecka framför mig! Så, ska nog klara av en dag på jobbet idag med. Bara 9h idag. Blir en promenad till jobbet idag med. Sjukt härligt att kunna gå till jobbet.


Promenera med musik är det bästa som finns. Särskilt på stranden i ett paradis.
MEN det funkar även alldeles utmärkt utmed Södra mälarstrand i snön!

Hakuna Matata
One Love  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar