måndag 23 januari 2012

Here I am..




Drömmar slutar aldrig förvåna mig. 
Jag drömmer att jag är på Jamaica, vi ska ut på det kända barriärrevet där jag har vart innan, det vill säga Australien, sedan ska vi också surfa samtidigt, på stranden i Costa Rica. 
Så, jag befinner mig på Jamaica, fast snorklar som om jag vore i Aussie och surfar som om jag vore i Costa Rica. Ibland blir man lite halvknäpp. Drömmar är verkligen knepiga. 

Häromnatten drömde jag att jag dök upp på Las Gemelas, utan att någon kände igen mig, jag ställde mig vid slutet på baren, slängde av mig solbrillorna, samt ett par stora, tjocka vantar (?) och DÅ kände de igen mig. Haha, sjuka drömmar alltså.. 

Fan vad jag är ledig idag och Fan vad jag ska chilla idag. Eller ja, jag ska träna ett rejält pass på friskis tänkte jag, dessutom måste jag ut och ta en promenad. Tänkte jag, men vi får se. Nu har jag iallafall tvättat två maskiner tvätt, samt käkat frulle. Och klockan är bara 11. Känner mig duktig. Nu ska jag bara vänta tills tvätten är torr, sedan blir det nog gymmet. I guess. Ikväll ska jag en sväng till IKEA med Nora, var det tänkt. Har lite småsaker jag kan behöva! 

Glad tjej i Wien, sept 2010

Hakuna Matata
ONE LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar