tisdag 24 januari 2012

RastaLove



Hemskt ledsen.
-------------------------

Jag söker dig som:

- Är lång
- Har bruna ögon
- Pratar spanska, eventuellt lite jamaican patois eller broken english
- Är precis som jag, fast och fascinerad i/av reggae, samt Rastafari
- Är som jag, barnslig, med måtta, dvs har barnet kvar i sig
- Gärna har dreads......

- Är emotionellt tillgänglig
- Inte har något komplicerat förhållande till någon
- Helst inte har barn (denna punkt är dock förhandlingsbar)
- Helst är fri från diverse beroenden, dvs alkohol, spel, gräs, droger (därför att det kan komplicera saker och ting i vårt land)
- Är fördomsfri

- Har ett stort intresse för djur och natur
- Älskar att resa, upptäcka världsdelar och kulturer.
- Inte är främmande för spontanitet
- Är intresserad av träning och hälsa, MEN med måtta.


(Mycket allvar och lite skämt)
©

Det är fan inte konstigt att jag är singel.
Och näe, jag tror inte att någon är perfekt, men det finns någon som är perfekt för mig.
Vart finns du?






Hakuna Matata
ONE LOVE ppl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar