söndag 29 januari 2012

Hold on




Hold on to the dream, Hold on and believe.

Haha, bryr mig inte om att han redan följer 11,000 pers, han följer mig med! WOOP ;) Tyckte att det var lite roligt. Just sayin'

Oj, då har denna lediga helgen gått. Fasen vad fort det går. Eller ja, jag är ju ledig idag med, men halva dagen har ju nästan gått! Haha, näe, nu har jag just käkat frulle och druckit en latte. Fett gott.
Nu ska jag chilla lite, sen ska jag allt ta mig en promenad. Solen skiner över Stockholm och Hornstull idag, så det blir en promenad. Kanske skulle ta och ta med mig kameran ut idag och se om jag kan få lite fina bilder för en gångs skull.

Ifredags var jag på KAPTEN RÖD, alltså (ber om ursäkt för kommande svordomar) men FY FAAAAAAN, fan faaaaaaaaaan, vad han levererar. Det är helt SINNES, alltså det är gåshud rakt igenom hela spelningen. Kunde alla låtar som spelades. Och vilken kontakt han har med publiken, så mycket kärlek, så jävla BÄST. Levererar till 1000%.

 Promoe kom dessutom på besök och de spelade BUA!

Näe om man skulle ta och ge sig ut på en promenad.

NÄÄ, jag såg just att Pongo o de 101 dalmatinerna är på teve. Den har jag inte sett på hundra år! Promenaden får vänta.

ONE LOVE
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar