måndag 23 april 2012

Aaaaarrrghgghhhaaaaarrgghhhhhgaaah

Typ så känner jag mig. Och det var då alltså inget positivt om någon skulle tyda det som så. 
Nu får det fan vara nog.
En bild säger mer än 1000 ord. Och det är ingen överdrift. Snarare underdrift. 
Nya glajjor, eller nya och nya. Har aldrig haft det innan, men jag fick dem igår. 



Sådär ser dom ut. 
Nu är jag en äkta nörd. En töntig nörd dessutom. Däremot ser jag sjukt bra helt plötsligt. Det ni! Det var längesen sist. Hejdå med allt kisande. Woopwoop! 

Förövrigt har jag haft en bra helg, Veronica har vart här fred-sönd och det har vart mycket trevligt att bara hänga och mest kolla film, äta och så vart det dendär utgången. 
Dendär kvällen när man är lite väl taggad, liksom lite väl glad. 
ÅNGEST. 

Och nu är det inte bara det, utan också de andra ångestmomenten. Min ekonomi. Mitt boende. Det går inte runt. Något måste göras. Förslag?

Nu ska jag köra slut mig totalt på gymmet och sedan hoppa från Liljeholmsbron. 
(Nej, mamma och pappa, jag ska inte hoppa från någon bro, jag bara överdriver lite)

Hakuna Matata?
- Ja, när det kör ihop sig säger alltid min polare Timon; lämna ditt bakomflutna före dig...
- Nej Pumba, gör dig inte dummare än vad du är. Lämna ditt förflutna bakom dig, du vet, tråkiga saker händer men det finns ingenting du kan göra åt det!

HAKUNA MATATA
ONE LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar