lördag 14 april 2012

Snow?

Men snälla, snälla Sverige. Vad är ditt problem?

Jag vaknar och tittar ut, 10cm snö och det snöar fortfarande. Vad händer? Vart tog våren vägen? 
Alla vet att jag älskar snö. Det gör jag. Men INTE i mitten av April. Nej nej nej. Det ska vara vår nu!

Men, jag kan ju glädja mig åt att jag ska spendera HELA dagen med att jobba. Yay. 

Men jag vägrar ta på mig vinterjackan. Näe, det blir ingenting med det. Nu SKA det bli vår. 

Så, det var det. Nu fick jag ur mig lite frustation. Just det, kom på en sak som jag glömde skriva igår. Jag var ju så duktig och ja glömde att nämna att jag faktiskt också deklarerade. Viktig detalj. 



Vad hände med våren? Det är min stora fråga.


Jag o Pihl. 


Mys med Svante hemma på landet. 

..

Ärligt talat vill jag verkligen inte jobba idag. Jag känner bara för att krypa ner (längre ner) i soffan och inte röra mig ur fläcken, på HELA dagen. Men istället blir det jobb 13-24. Suck. 

MEN jag ska inte klaga, jag har ett jobb, jag har en awesome lägenhet, ett fantastiskt liv. Så det så. Och det, mina vänner är få förunnat! 
Dags att dra på leendet och låta det sitta hela dagen. Det är kuren för precis allting! 

ONE LOVE ppl
Hakuna Matata



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar