torsdag 26 april 2012

WorkGymWorkGym....

Det är typ mitt liv. Jobba och träna.
Fan, jag jobbade frukost igår, dvs 07-11, hem och vila, sedan 17-23, sedan upp 05.30 för att jobba frukost OCH lunch idag. Puuuh. Kom just hem efter ett äventyr i Farsta. Som har på torsdagar 18.30 det roligaste passet jag någonsin varit på. FAN, vad jag älskar att dansa Fuego. 

Typ såhär svettig blir man. Ser ut som att jag har duschat efter ett pass. SÅ JÄVLA SKOJ! 

Trötta tjejer.

Hopp, förövrigt har jag idag också betalat alla räkningar och hyran. Som vanligt en sisådär 500:- kvar att leva på resten av månaden. Bättre än noll iallafall! Tur att jag har tak över huvudet, att jag får mat (knappt) på jobbet och tur att jag har mitt träningskort. Jag kommer överleva månaden, lovar!

Fykattsingen vad jag är trött nu, ska lägga mig och kolla på VÄNNER. Lite deppa ihop a la Costa Rica. Vänner är tamigfan det som fungerar bäst när man är deppig. Nåja, SÅ illa är det inte. har börjat se liiiiiiiite ljus in the tunnelbanana. Hehehehhhheeeehehe. 


Jag återkommer när jag har lite roligare saker att skriva om.




Yepps thats my hood.

ONE LOVE
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar