söndag 15 april 2012

I got a kid...

Det är så roligt att skrämma livet ur folk.

Jag säger: Jag har ett barn i Afrika.....
Ni ska se reaktionerna. Sedan blir det mer, Oj, eller nej, jag menar jag ger pengar till ett barn. Jag har ett fadderbarn i Mali, västra Afrika. - Ahaaaaaa.... Säger de med uppspärrade ögpn. Sedan blir de flesta ganska imponerade.

I vilket fall som helst, när jag var hemma i Falkenberg på mitt gamla rum, hittade jag en teckning som Diakaridia skickat. 

Ahhh, blir så irriterad över att jag inte hittar bilden på honom. Han är så sjukt söt!

Hopphopp, igår jobbade jag långpass på Vappan. 13-24. Yay. Heheheheh, de första timmarna var ganska softa... Jag stod och fnissade mest hela tiden. Av okänd anledning. (?)
Men måste ju säga att det är bra segt. Det är lika förvånande varje gång man jobbar långpass, när man kommer in klockan 13, med huvudet inställt på 11h jobb, tror man aldrig att dagen ska ta slut. Men vet ni vad, den gör det! Varje dag! 

Nähe, nu ska jag fortsätta att göra ingenting en timme till, sedan ska jag till Friskis och köra ett Dans Afro-pass. woopwoop, sedan blir det jobb 14-23. 

Haha, SÅHÄR kul tycker jag att det ska bli. 

Until then...

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar