fredag 13 april 2012

The one with everything.

Hur kan man beskriva denna underbara känsla när saker och ting faktiskt för EN gångs skull går min väg. I detta fall att datorn fick att fixa på garantin. Lyckan är obeskrivlig!



Har varit hemma en vecka över påsk, med blandade känslor, men allra mest lycka och lättnad! Tyvärr börjades det första dagen med en begravning, vilket aldrig är roligt. En olycka dessutom. En extra tanke till de allra närmsta, inte en dag går utan att jag tänker på det. 

Resten av helgen var fylld av glädje. Lilla Aaron har blivit så stor så det är inte klokt och jag har pussat på honom hela tiden. Mer eller mindre! Han har till och med åkt bil med moster. Ensam! (Har aldrig kört så lugnt i hela mitt liv!) 
Självklart var det helt underbart att träffa familjen, min syster, mamma o pappa, Cosi, mormor o morfar, farmor. För att inte tala om alla underbara, fina vänner jag har. De är ju oslagbara. 

Och en tur på hästryggen blev det också. Underbart! 




En helg med mer eller mindre bara, BARA, kärlek!

Världens finaste Syster och systerson! <3 

Men hur mycket jag än älskar Falkenberg, min familj och mina vänner, så var det skönt att komma tillbaka till Stockholm. Faktiskt. Vet inte vad det är, men jag trivs bra här. Verkligen! Bara allting faller på plats, vilket det känns som att det gör, mer och mer. Jag blir mer och mer säker på min sak och ja... Jag återkommer om detta. 


Här ser ni en FANTASTISKT söt unge. 
Han ser lite förvirrad och skeptisk ut, därför att jag o Amanda sitter o vinkar till han. 


Nu ska jag ta tag i tvätten. 
Sedan ska jag städa hela dagen. Det var planen iallafall, vågar ju inte sticka ut näsan fredagen den 13e. 

PURA VIDA
HAKUNA MATATA
ONE LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar