måndag 30 april 2012

Chicken & Tomatoes

Fyjävlar vilken helg det har varit på jobbet! 
FYFAN, säger jag bara. Igår var första gången som jag jobbade över. 
Drömde seriöst om kyckling i natt, samt om körsbärstomater. Och jag skojar inte ens. Haha, jävlar vad jag har stekt kyckling i helgen. Den senaste veckan är den bästa over all sägs det. 
De lätt mörka tonerna under mina ögon är typ mer svart-aktiga nu. Denna veckan har vart fullproppade med jobb och alldeles för lite sömn. 

Idag är jag ledig, solen skiner som bara den och jag sitter i mitt fönster och solar. ÄLSKAR att jag har gamla, stora och breda fönster i lägenheten! Ska nog dra mig ut på Långholmen en sväng sedan kanske, sedan ett besök på Götgatan och Gina Tricot. Man vet ju aldrig.
Ikväll blir det nog en lättsam utgång, Nora och Melina kommer hit, eventuellt ett gäng till, vi får se! 
Solen strålar och humöret är faktiskt på topp. 

Ska nog faktiskt ha på mig shorts idag. Någon måste ju börja. Och varför ska inte den någon vara jag. Man är ju ganska härdad efter ett antal år på Posten.
MEN, då kommer nästa problem, jag måste köpa shorts. Hm, nu blev det jobbigt. 

Haha, det är så roligt med dehär människorna. Här sitter jag med benen utanför fönstret, chillar med datorn i knät. En man som bor i huset går förbi och jag kollar. Nu snackar vi om att han går typ 3 meter ifrån där jag sitter. Inte ens att han tittar upp, koncentrerar sig STENHÅRT på marken. Man kan ju inte hälsa på folk som man inte känner, även om de råkar bo i samma trappa. Nänä, de går INTE för sig... 
Harregud. 

Nu ska jag ta och ta mig i kragen och ta en promenad. Samt ut på jakt. Men först, en dusch. 

So looooong!



One Love
Hakuna Matata 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar