onsdag 29 augusti 2012

Bullshit.

Jag hatar att vara så kräsen. Kräsen när det kommer till killar. Jag tror att jag ska hitta Mr. Perfect, som jag väldigt väl vet inte existerar. När jag var yngre, då var jag fruktansvärt kräsen när det gällde mat och inte lika kräsen när det gäller killar. Nu låter det fruktansvärt dumt, jag menar inte att jag slirade runt med varenda snubbe jag såg, absolut inte, men obviously inte lika kräsen med tanke på alla de douchebags som jag har träffat de senaste. Nu förtiden, är det precis tvärtom, äter precis all mat, men tror att jag ska hitta en kille som är perfekt på alla plan. Hur tänkte jag där? Är det en såndär vuxengrej?  Fan vad lame. Inte en människa är perfekt, men det finns alltid någon som är perfekt för dig, eller? Ibland börjar jag undra. Om man inte släpper in någon, hur är det då möjligt? Jag blir så trött på mig själv. Har blivit totalt hjärntvättad de senaste åren. 

Anyways. 
Jobbet går braaaaaa, trivs super med både kollegor och arbetet. Dricks varje dag, inte sjukt mycket, men många bäckar små...... ;) 


Woopwoop.

Jag skulle vart ledig i söndags och jag skulle vart ledig idag. Var jag det? Nä, det var jag inte. Jobbar fram till lördag och sedan ÄNTLIGEN en dag ledig. Det betyder 10 kvällar i rad. Känns i kroppen. Det enda jag gör är promenerar, jobbar och sover. Äter lite när jag har tid. Men jag klagar faktiskt inte. Det är liksom kul. Idag har jag promenerat runt med nya kameran, som ni ser nedan. Sjukt skoj, jag vill ta bilder hela tiden, på allt! En ny hobby. Eller ja, nygammal får man väl ändå säga, men nu har jag ju en ordentlig kamera. ÄNNU roligare. 












Några bilder från dagens promenix. Långholmen är så fantastiskt vackert. Jag älskar Stockholm, mitt jobb, mitt liv i ensamhet. Lite FÖR ensamt ibland, men who the fuck am I to complain. Sao e de la me de. 
Nu ska jag vara sådär extra nördig och läsa min bok, HE HE HE, sedan sova. Ska upp och tvätta klockan 07 imorgon. Looking forward. Choppchopp!

Love. 

ONE LOVE
HAKUNA MATATA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar