torsdag 30 augusti 2012

Just play it straight, no games!

Varför ska allting vara ett spel? Varför kan folk inte bara vara ärliga från start? Hej, du är jävligt snygg, men jag vill inte träffa dig igen. ENKELT? Jävligt enkelt! Är så trött på att spela spel. Var ärlig från första början. Stör du dig på mig, säg det DIREKT. Vänta inte en sisådär tre månader innan du plötsligt säger att "vet du vad, du gör alltid sådär, det gör mig fett lack". VARFÖR KAN FOLK INTE VARA ÄRLIGA FRÅN START? Säg som det är för faaaaaan! Trött så in i norden på att tänka om jag gör så, kanske det blir så, men om jag istället gör så, så kan den reagerar så, eller så kanske jag känner så, vilket gör att hon blir sur eller att han blir lack, men om jag istället gör så, så kanske han reagerar så, eller hon blir glad. Det slutar ändå alltid med att i 99 av 100 fall är det jag som gjort fel, så vi säger såhär. Jag tar på mig allting från början. Allting är mitt fel, jag gör bara fel och alla andra gör rätt! Sådär. Avklarat, ärlighet from now on, tack! JAG KAN FÖRFAN INTE LÄSA TANKAR. Man kan seriöst blir knäpp för mindre saker. 

Alltså mina drömmar blir bara konstigare och konstigare. Ibland blir jag rädd för mina drömmar. Jag vaknar, fixar kaffe och plötsligt kommer drömmen tillbaka. Jag skäms nästan för mina egna drömmar, hur kan man drömma så skeva saker? 











Robert Nesta Marley for president. Just sayin'

Nu vart det dags att fixa tvätten, duktigtjej2012.se
Sedan städa lite, kanske en sväng på staden. Jobb ikväll! 

Choppchopp!

ONE LOVE 
HAKUNA MATATA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar