söndag 26 augusti 2012

Countryside

Bildbomb från min alldeles egna idyll utanför Falkenberg. 
En spontanvisit, med massor av kärlek. 
Fick chockat halva släkten, då ingen visste att jag skulle komma hem. (Medvetet). Jag var bara bere två dagar, som jag spenderade på landet. Axtorna, med mamsen och papsen. Samt min underbara syster och systerson! En tidig ridtur i den bekanta skogarna, full fart i svängarna och det är ju bara helt underbart! Jag o mamma var ute i lite mer än en timme, helt underbart! Somsagt, en lite positivare Jossan nu om veckorna. Nya jobbet är sjukt bra, har väl tjänat en tusenlapp bara denna helgen i dricks. Så det här ska nog lösa sig, sakterligen. Mycket ansvar, mycket spring, långa pass. Jag gillar det. Skrämmande att 10,5h jobb kan flyga förbi så fort. Idag har jag själv ansvar för restaurang och bar fram till kl 17 (?). Haha, får hoppas att hotell-gästerna inte beställer drinkar, för då vet man aldrig hur det kan gå ;) Free-wheela, helt enkelt! Nu ska jag jobbaaaaa.

Världens underbaraste, charmigaste lilla kille! Aaron!

Mamma missar inte en enda solglimt!

Pappa poserar, haha. 

Köttfärs/kanarellpaj  på altanen i kvällssolen! 














"Someone's watching over me"

ONE LOVE
HAKUNA MATATA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar