onsdag 8 augusti 2012

The Lionking

Jag önskar att jag var Simba i Lejonkungen. När han dansar fram på en trädstam med Timon och Pumba och svänger på manen (håret), samtidigt som man sjunger "inga bekymmeeeeeeeeeer, man är lycklig var dag, i en härligt friiiiiii, filosofiiiiii, HAKUNA MATATA! 

Jag och Nora har nu vart ute på ytterligare en dryg 2h-promenad, 13km, halvvägs mötte vi upp Elin och fortsatte. Mycket trevlig promenad blev det och man har lärt sig ytterligare lite om staden. Nu sitter vi här och kollar på Lejonkungen. Vi sitter och sjunger med i Hakuna Matata. Helt underbart! 
Denna filmen har en förmåga att pigga upp precis vem som helst. Det är då man blir sådär sentimental och nostalgisk igen. Man tänker tillbaka på när man var barn, det jobbigaste på dagen var att man inte hade något att göra på håltimmen i skolan. Den gamla goa tiden så att säga. 

Idag känns det på något sätt mycket bättre, vet inte varför, men det gör det.
När jag tänker tillbaka på min drömtydning och att det skulle komma en glad händelse under dagen. Jorå, det trillade la in ett sms, som var lite överraskande, mer än så var det inte, men de va la ändå nåt. 
Haha, jag ber om ursäkt för mina halländska inslag. Vi har en förmåga att överdriva dialekter åt alla de olika håll. 

Imon är det fugeooooooo, veckans bästa dag i Farsta. Time to shake some ass again! Längesen jag dansade nu och jag kryper på väggarna. Jävla ekonomi! 


Nu ska jag sova.

HAKUNA MATATA
ONE LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar