lördag 10 oktober 2009

2h surfing

Shiiit, sitter typ o skakar nu. Har surfat idag, 2h privat lektion med skolan. Surfing som jga bokat o betalt for redan. Jaaadrans vad det var skoj idag. Om jag testade pa 10 vagar sa stod jag upp pa minst 8 st. OOH, vad jag alskar detta placet. Slutade ocksa regna lagom tills vi kom till Manuel Antonio for lektionen. Shit, vad matt jag ar. I heela kroppen. Inte konstigt att alla killar har ar guapos. Mina armar har nog aldrig vart sa slut! haha!
Ikvall ar det ladies night pa Daiquirri, en bara a la playa Manuel Antonio. Sa det blir val dar o sen BambuJam eller Republica. Shit. Livet ar underbart!
Tankte se om ja kan lagga upp lite bilder. Inte blivit sa jattemanga. Vart har en vecka bara jue! :D Och har bara 3 manader kvar :( Haha!

Skol-bockerna.

Muy Bonito, playa Manuel Antonio

En annan kvall nar vi hade lite latenight-party. Jag o Dennis i bilen, Frida o Mauritsius (JAA, han heter sa) star o snackar, Johanna tar kortet och Christina ar nagonstans! Haha!

En annan kvall innan Bambu Jam, tog vi en local cerveza o lite nachos. Jag, Johanna och Frida, Christina va med nagra andra for tillfallet, motte upp henne senare!

Ah, det ar fett segt o sitta har o ladda upp. Ska ta lite at gangen, blir lattare nar jag lagger in bilderna pa min egna data! Men hoppas allt ar bra hemma. Langtar INTE hem. Det kanns sa bra att vara har, faktiskt. Tyvarr, eller vad man ska saga! Haha! :D

Escrieben mas aqui mañana!

Adios

Laterr



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar