lördag 3 oktober 2009

Chill på terassen

Jaha, gott folk. Jag fattar det inte. fortfarande. Och då är jag här liksom. Va händer?
Jag sitter på "terassen" (är de egentligen inte, men ändå lite) i en go, soft stol. Vid sidan har jag en palm, vid andra sidan hotellrummet. Ljudet av syrsor och apor, samt vågornas brus är i princip det enda som hörs. Just läst ett kapitel ur fösta twilight boken, snart halvvägs och jag började igår morse.. (Svensk tid..)
Fick träffat Cosi idag, eller Anthony, syrrans loverboy. Fick spenderat någon timme, bara o kolla på hans passion i livet. Surfing. Och jag förstår verkligen hur man kan bara älska det. Känslan går inte att beskriva. Stå på brädan och följa med vågen in.
Jag bor granne med 3st killar, en från cuba, en från hawaii och en från nya zeeland, mkt trevliga verkade de vara. Får se om man träffar de någe mer.
Kvälssmaten idag bestod av en tallrik frukt, från restaurangen på stranden, Balu (eller ngt, Amanda??). Ananas, RIKTIG ananas, banan och vattenmelon i massor. GOTTIGOTT, lite pringles har jag tryckt i mig med. Mumma. Sjukt trött nu, faen inte bra att ha svenska tid på datan, halv 4 hemma nu på morgonen...halv 8 eller halv 9 på kvällen här..
CHILLLLLLLLL!!

Snart kommer bilder, såfort jag får tagit lite, såklart! =)
Laterrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar