tisdag 27 oktober 2009

Pura Vida

Fortfarande underbart. Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva.. Vill uppdatera hela tiden, men jag inser sakta men sakert att ni borde trottna pa min tjat om hur unerbart jag har det. Och hur bra jag trivs, for det gor jag verkligen. Om nagon har lust att sponsra, koper jag mig ett hus har. Ingen overdrift alls.
Gardagen var ocksa helt underbart vader, spenderades pa stranden. Kvallen spenderade jag me min tico-amigo, ñeñe. Haha, fraga mig inte varfor han kallas sa, men iallafall ar det Dennis jag pratar om.
Jag har betakçlat for ytterligare en vecka i familjen,jag trivs super och det ar makta bekvamt att fa allting serverat! Passar mig utmarkt, mamma o pappa, vad sager ni? =))
Om en dryg vecka kommer Karro ner, ska bli skooojjj, da blire chill/ karibiska kusten ch DC. Saknar mandis <3

Forovrigt, ar det SURFTAVLING har i helgen, det ni. Hoppas ni ar avundsjuka pa mig, for det hade jag vart, haha, skoja. Men de ska bli riktigt nice att se e basta surfarna i costa rica har i Manuel Antonio. Fullmane nasta vecka, vilket innebar hoga vagor, high tide/low tide. ME GUSTA!















PURA VIDA!

1 kommentar:

  1. Älskade, fina vän! FORTSÄTT ATT SKRIVA OM HUR BRA DU HAR DET, jag läser allt och jag är så himla glad för din skull! <3

    SvaraRadera