söndag 25 oktober 2009

Som det kan bli!

Jossan plus Johanna arlikamed kaosartad utgang. Alltid overladdade och lyckas sluta pa de mest underliga satt. Om vi sager sahar. Vi sov inte hemma hos vara familjer. Resten later jag vara osagt! Satt forst hos mig o zipprade pa lite vino blanco o lyssnade pa musica. Vi tog en taxi till Bambu Jam (saklart) dar vi motte Cosi, Paolo, Marcos o nagra till som jag inte kommer ihag namnet pa. Da vankades salsa o lite dricka. trevligt trevligt. Vi drog som vanligt ner till Repuiblic sen och man kan val saga att fran och med dar, sa later jag resten vara osagt. Men dagen idag har gatt at till att fundera pa diverse onodiga saker om gardagen, handelseforloppet, manniskor osv. Alltid lika skoj att traffa Johanna dagen efter, for vi bada bara kollar pa varandra och skrattar garnet. Den ena trottare an den andra. Sjukt skoj! Vi har agnat hela dagen at att trosa runt pa Quepos gator o shoppa lite. Har kopt en bikini (Billabong)ascool, ska lagga ut bild senare pa den! En kjol hittade jag ocksa, samt ett par orhangen. Ikvall blir det nog en svang till Republic o kolla laget, finns inte sa mkt annat att gora! Dansa loss lite till skon musik, med skona manniskor. Ska bli nice. Frida har fatt den dar denga-feber eller va de hette.. Sa hon far halla sig hemma o natterna, tyvarr! Men snart blir hon frisk igen!
Allt for nu? Typ.

PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar