lördag 24 oktober 2009

Dos palabras; PURA VIDA

Pura Vida - livet leker vidare.
JAG ALSKAR LIVET HAR!
Jag o Johanna softar garnet med varldens skonaste surfar-gaaang!

Fan, va jag e cool da! Paolos Keepa denna gang.

Jag leker med Luke, Cosis kusin. Han han blont har o blaa ogon. Svensk mamma, costa ricansk pappa. Och ar typ VARLDENS sotaste!


Har har vi posarna igen. Haha. (OBS, inte denna lilla brada vi surfat med.)




Som sagt, livet leker. Det varsta nu ar bara att de regnar garnet.. Men dock kan man vara pa stranden, aslange det inte regnar mer an att det duggar, sa gar de alldeles utmarkt att sitta under mandeltraden och filosofera. Vi har sa himla roligt ihop, Christine har ju lamnat oss, bara jag o Johanna o Frida kvar, men det ar inte sa bara. Vi har mega skoj och levere sadar allmant oseriost och blir mer och mer pura-vida sjalar for var dag som gar!
Sjukt skoj att ha blivit sa bra kompisar m localsen ocksa. Heeey! Hosefna, Frida, Johanna, PURA VIDA. Det blir fler och fler for varje dag. Love it here, thats for sure!
Ikvall blire lite fiesta, jag o Johanna drar till Bambu Jam, Frida har blivit sjuk, hon skulle till sjukhuset, jattelaskigt..:( Hon trodde att de kunde ha ngt me alla hennes myggbett att gora. (INTE malaria) men nagon annan sorts feber-liknande.. Hoppas att de gar over snart o att det inte smittas! Snart kommer Karro ner, ska bli jatteskoj! Da blire Karibiska sidan, Puerto Viejo och darefter Washington DC. Saknar min syyysssteer :/ <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar