onsdag 28 oktober 2009

Slappis-dag

Jahaja, idag har de vart en riktig slappe-dag. Jag spenderade natten o kvallen hos Ñeñe, vi har sa sjukr roligt ihop och de enda vi gor ar typ och skrattar at varann. As-roligt. Imorse gick harry potter pa tv.. forsta filmen, han gillar sanna filmer, men inte jag, men trots det sa kollade vi pa den, engelskt tal o spanska text, knivigt, men de gick fint.. Haha slutade anda med att bada somnade. Framat middags tid drog jag ner till stranden o traffa Johanna o Frida. Men stranden var mest jobbig, for de va mulet, med regn i luften och da hittar alla dessa jakla stickande djur fram. Iallafall sa hittar dom mig, utan problem pa 2sek. Kakade lite lunch o chillade, sen drog vi tillbaka till Quepos. Ja, det var val dagens. Klockan ar 5 pa eftermiddagen nu, kaka mat om en timme, sen blir de val bara min bok o ev en film pa datan och sova. Ñeñe ska jag traffa imon, nan matta far det vara. Haha!

Vad kan man mer skriva? Mer an att jag typ redan bavar for att aka hem, i januari. Jossan, det ar nastan 3manader kvar till utsatt hemdatum!!?? Haha, va hander liksom.. Men jag ar kar i detta stallet, jag vill bo har, jag vill ha ett hus ett jobb och leva att enkelt liv har utan masten och utbildningar hit och dit, utan all stress o alla krav hit o dit. Battre kan de ju inte bli. Jag tror att jag har hittat hem.. Faktiskt. Ska bara hitta mig en fast-man ocksa =) Haha! Kan bli svart balnd killarna har, men vi far se! Haha! Blir nog def. en forlangning av biljetten. 99% saker pa det!


PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar