torsdag 22 oktober 2009

Right on, Josefin Svenson

Jag ar sa otroligt osmart. Jag har vart heeelt fast i mina twilight bocker och ar precis klar med 2an. Trodde jag, nar jag val inser att det ar 3an jag last ut och inte 2an. PUCKO!! Visst, de va vissa detaljer i boken som jag inte kande till, men tankte inte mer pa de. Forst nar den var slut, laste jag pa framsidan att de var den spannande fortsattningen pa de tva forsta. JOSSAN; GA O LAGG DIG! Haha.- Yeye, whatever.
Idag har vart den trakigaste dagen ever. Har i princip, LAST hela dagen, kommer nastan halvvags in i 2an nu med. Haha. Gatt lite promenader emellanat. Men har regnat i princip hela dagen. NO DIVERTIDO. No me gusta. BLA!
Pero, mi hablo un pokito español. Es muy bien. Pero, MUY dificil.
Me gusta Costa Rica mucho. Mañana talvez classe de surf con Cosi o Dennis? Me gusta.
PURA VIDA

1 kommentar:

  1. Angelica Lundström22 oktober 2009 kl. 08:50

    Men då måste Twilight-böckerna vara bra eftersom du till o med tog fel :) Jag skall börja på mina nästa vecka, gissar att jag blir fast och då är det inte värt att börja läsa förrän EFTER tentan! Hoppas solen kommer snart och att surflektionen blir awesome imorgon! Kram Angelica

    SvaraRadera