fredag 16 oktober 2009

Me gusta Costa Rica

Hola!
Nast sista skoldagen ar nu gjord. Dagen var absolut ingen hojdare, med 3 timmars somn efter en MYCKET trevlig kvall, var det mindre skoj att ga upp o plugga spanska. Hm, vi satt mest o skratta at varandra for att vara ogon var halvoppna hela tiden. Pust!
Skulle egentligen haft salsa-lektion idag, men jag pallade inte det. Ska ha det imon o pa mandag istallet. Pa lordag ska jag flytta ut fran Karla o Oscar. Trakigt, for dom ar sa sota och hon lagar supergod mat. Man kommer o gar nar man vill, stammar fram ett o annat ord pa spanska, mer eller mindre bra, men har lyckats gora mig forstadd for det mesta!
Vi drog till playan o kakade lunch pa stranden och sola lite. Gjorde laxan, med viss hjalp av nagon! xD Haha! Vi tog ett dopp och begav oss hemmat, himmlen oppnade sig typ nar vi kom ur bilen, sa de blev att springa.
Gjorde varldens grej imorse med, typ trampade ner i mellan vagen o trottoaren, dar det ar ett typ galler. Men som den har gangen var sonder, vilket gjorde att min fot slank ner dar och jag har fatt varlden blamarke o sar pa benet. Bra Jossan, bra! Jag lyckas med det mesta jag! =)
Men det ar val bra att nan gor sanna misstag, som folk lar sig av. Haha! Tur att Johanna o Christine har massa disinfektions-salvor, servetter o alsol-losning.
Sa, de va dagens. Ska hem o kaka nu, for att sedan kolla lite film o kaka glass me en annan kompis! Ska bli nice, kommer typ dacka i soffan vid 9, senast! TROTT!
Puss o kram
PURA VIDAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar