onsdag 21 oktober 2009

Cp-ryck

Jag hatar min kamera. Jag fattar det inte, den ar helt ny och jag har behandlat den JATTEBRA! Inte tappat den en anda gang, den vagrar sammarbeta! Jag har massa kort som jag tagit de senaste dagarna, som jag ser pa kameran, men som INTE finns, nar jag ska lagga in dem pa datan. SUCK! Spyr pa den! Har varldens vackraste bild pa stranden som jag VILL VISA! men den vagrar, nagon som vill skanka mig lite pengar att kopa en ny?
Idag regnar det. Det suger, men ska nog aka ner till playan anda, bada lite. Har ar ju trotsallt fruktansvart varmt! Har tagit en morgon promenad idag med, ratt ensamt nu nar man inte har skolan. Men de far ga enda!
Laddat ner lite juste musik till ipoden nu, reggaeton osv. Good shiit =) Man kommer verkligen in i kulturen har pa ett helt otroligt satt! LOVE!
PURA VIDA!

1 kommentar:

  1. Jag har ju med mig en kanonbra kamera sen när jag kommer, åker om 12 dagar!

    LÄNGTAR! :D:D

    //Karro

    SvaraRadera