söndag 4 oktober 2009

Surfing-Sol-Bad

Hejhopp alla glada!
Kom just till hotellrummet, efter en heldag på playan! Riktigt nice alltså!
Som sagt, efter min hälsosamma morgon, var det bara playan och min bok som gällde. Läser första twilight-boken, älskar den. Snart klar med den med. Mohaha. De kom fram en skum typ o bara satte sig ner vid mig. Jaha? O så kallprata han lite. Sen gick han, för att sedan ropa på mig o var jätteivrig, det var visst en orm som höll på att äta en fågel. SCARY. Usch.
Efter denna väldigt omtumlande upplevelse försjönk jag djupt in i min bok. Sen, som från ingenstan dök han upp igen och bara satte sig. O typ glodde på mig i 1h, jag läste ju hela tiden. Haha.
Tur att Cosi kom o rädda mig, haha. Han kom o hälsa, sen gick jag upp till hotellet, tog en frukttallrik på restauranten, för att sedan dra bort till Cosi o gänget. Cosi är alltså Amandas loverboy. =)
Han surfade, så satte mig me hans kompis, som övertalade mig o en annan tjej att hänga med ut o surfa.. Eller vänta? Sa jag övertalade? Inte riktigt så. Haha. JATACK!
Var väl ute där ett tag, träffade en jättetrevlig tjej från Canada o två killar från USA, som pluggade i San José. Ska gå o ta en öl eller två med dem o Cosi-gänget sen.
JAG ÄLSKAR COSTA RICA!
Helt fucking jäkla underbart land!



Laterr

2 kommentarer:

  1. Låter helt underbart!! :) blev så sugen på att lära mig surfa nu :)

    SvaraRadera
  2. NÄ jag är inte avis det minsta ! FYFAN va du har de bra Jossan :O:) Och de är skönt att veta att du lever å så =)=) JAG VILL OCKSÅ :O Fan att jag inte kommer tidigare :( PUUUSS vännen <3

    SvaraRadera