tisdag 1 februari 2011

Im in Miami Biiiatch

Då sitter man i Miami dårå.. Väntar såklart på nästa plan. Nästa plan till.... JAMAICA! Mohahaha!
Anyways.. hade en mycket kort stund av sömn inatt iallafall.. Fick gå upp runt kvart i 4. YAY! Frös seriöst halvt ihjäl! Riktigt kallt i San José. Faktiskt! Uppenbarligen skulle jag visst ta en trip till El Salvador också innan jag kom till Miami.. Det hade jag inte en aning om., men de va väl trevligt. Från flygplatsen såg det ut att vara ett vackert land. De hade en stor jäkla vulkan utanför iallafall.. Såg fint ut.. 

In på flygplatsen och springa till nästa plan. Korta sträckor i flygplan kan vara det bästa som finns! Typ 10 gånger mer plats för benen än min senaste jäkla buss-upplevelse. Dessutom har jag fått frukost två gånger. Haha.. Typ mini crossianter som är varma och fyllda med smält ost och skinka. galet goda och äckligt hälsosamma! Kändes bra. MEN inte alltid som man är påväg till JAMAICA! ;) Dessutom fick jag vandra ungefär femton mil på Miamis flygplats, innan jag kom rätt. Lagom i tid för att bli hungrig igen. Så då fick jag allt köpa mig en baguett med mozarella ost o skinka o sallad. GOTT!
Jaoopp och då sitter man o drygar innan planet ska gå till min drömdestination, vilken var det nu igen?
Juste, JAMAICA! ;)

Fryser om mina tår och sitter o huttrar inne på denna flygplatsen.. Inge skoj.. Men åtminstånne köpte jag mig en bodymist från Victoria Secret med cocoslukt. Yes! Och nu då..? UTTRÅKAD!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar