tisdag 1 februari 2011

Mc Donalds

Sååå, nu var vi i San José på ett hostel. Jag tog bussen tillsammans med Cortney, Val och Sally. Hade den sämsta bussredan i mitt liv och jag förbannar mina lååång ben till 110%. Jag tror fasen i mig att de där jäkla sätena är gjorde för pygmeer! Satt i fosterställning i över tre timmar. Skojar inte. 
Men men vi kom iallafal fram till ett SVINKALLT (inte så kallt dock, men kanske 20 grader o 70% luftfuktighet istället för 35 grader o 99% luftfuktighet). Sitter o huttrar nu. Hela taxiresan satt Val och Courtney o längtade efter McDonalds, lämpligt nog fanns det ett en sisädär 5min från hostelet, alla blev genast väldigt exalterade och mer eller mindre sprang till en taxi och slängde oss in, skrattande MC DONALDS! Vamanos! Haha, han kollade lite skumt på oss, men vi fick lite mat iallafall. Några kycklingbitar smakade bra som plåster på såren efter bussresan. Sedan har vi mest suttit på rummet o saknat våra vänner från Casa Fantastica. Vi ringde upp två av dem o tjötade lite. Himla roligt. De var faktiskt grymt sköna!

SÅ, i morgon kommer den stora dagen, dagen som jag varit såå exalterad över sedan, ja, jag bokade min resa! JAMAICA, bitches!
Imorgon!
Inte alls happy. 

Flyget går klockan 6, måste åka vid 4tiden. Känns bra. Kanske borde slagga några timmar..?
Världens minsta rum, men det är mysigt, haha. 

Såå, jag hoppas ni har det bra i snön, för i morgon drar jag till JAMAICA.
JAMAICA! Just det, jag säger det igen; JAMAICA. Vet ni hur bra det smakar att säga det? 
JAMAICA!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar