måndag 28 februari 2011

Work work work

Jaha, detta paradis. Det för med sig gott och ont. 
Ibland är det jobbigt och ibland är det Underbart!

Mer behöver jag ju inte säga, det säger sig självt. MEN ingenting vara för evigt, men man kan i alla fall sköta det på ett snyggt sätt. Men det funkar inte så för vissa personer. 
Vissa dagar längtar jag hem så det är inte klokt, andra dagar vill jag stanna. Jag är förvirrad, men har bestämt att jag ska stanna, det kostar alldeles för mycket att boka om biljetten och jag vet att jag kommer att ångra mig otroligt mycket efter ett tag. SÅ, där sätter vi punkt för det.

Värmen här är helt galen, värmen och den tryckande hettan nu i feb-mars är helt insane. Inga ord för det, svetten rinner heöa tiden, det blir inte bättre av att det är sjut mycket på jobbet och man svettas som aldrig förr- ÄLSKAR att svettas, HE HE. Men tjänar lite pengar iallafall. som mest har jag tjänat 70dollar på en dag, ingenting, men här, är det mycket pengar, nästan halva min månadshyra på en dag liksom. Skillnad från hemma.





Bästa människor som finns!

Skriver mer en annan dag!

ONE LOVE
HAKUNA MATATA
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar