onsdag 2 februari 2011

Jamaican Air

FRAMME!!

Kan inte fatta att jag äntligen är här! Helt overkligt!

Alex kom och mötte mig på flygplatsen och vi tog en sväng till banken för att ta ut pengar och sedan en burgare på Burger king, innan det bar iväg till Rose Hall och lägenheten. Kolsvart som det vart har jag inte sett mkt, men bildbevis kommer såfort jag vaknar i morgon och tittar ut. Jag hör iallafall havet. Det är ett bra tecken ;)

Och man kan inte annat än att älska denna dialekt. Skrattar hela tiden när vår privata taxi-chaffis snackade. Sjukt härlig dialekt! Känner på mig att detta kommer bli bra!
Jag har mitt eget rum och min egna toalett, fläkt, internet, vi har ett fullt utrustat kök, balkong med havsutsikt. Red Stripe i kylen (jamaicanska ölen). Och jaa, i morgon blire playan och lite utforskning! Kommer bli fett bra känner jag på mig!

SOVA - japp! Fett trött efter att ha vart vaken i typ 21h och haft ca 3h sömn innan det. känns bra, övertrött? Najj, inte alls!

NATTI

Hakuna Matata
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar