torsdag 10 mars 2011

Anything could happen....

When you party naked..

Jag insåg just att den rukbriken är mycket intressantare än vad detta inlägget kommer att bli.
Insåg just nu att det trots allt blev en intressant kväll, haha. Jisses i himmeln.. För att inte tala om musik som inte är från denna värld, vi snackar smurfhits och drängarna (på den nivån) och sedan till dansscener ur "You got served" och sjukt skön musik. Men somsagt, Drängarna och smurfarna är en genre som gärna dyker upp ihop med Dr Bombay, Aqua och bananer i pyamas. Inga kommentarer. Allting kan hända. Igår drog vi oss mot Bambu Jam och ladies night. Galen kväll, en o annan rom/cola för mycket och vi var på tiptop. Vi avslutade kvällen med att åka till ngt badass hus, dock ej som casa fantastica, men nära på. Sedan fick Nora för sig, just det Nora, inte jag, Nora, att vi skulle gå hem, jojo - vi börjar gå. Förutom att vi tog cirka 500 bilder, så skrattade vi så vi höll på att dö. Tillslut gav hon upp och vi tog en taxi, men gick sista biten hem ändå. (klockan 4 på natten) och jag tror att vi väckte halva grannskapet med vårt galna skratt och galenskaper. Det var en sjukt bra kväll iallafall! Väl hemma, var det såklart dags att laga mat och kolla på Vänner, sagt och gjort. Sen somnade man gott och mår som en prinsessa idag! 

Ledig idag, så jag måste ta och studera lite. Vill chilla på stranden hela dagen, men här är fett varmt. Skojjar inte, det är varmare än förra året. Lätt. Om jag säger att det är som en bastu att ligga på stranden, så överdriver jag knappt alltså. Hur korkat det än låter och hur mycket jag än kommer att få äta upp det här när jag kommer hem, så längtar jag efter att få krypa upp i soffan med en gosig filt och kolla ut över ett grått, kallt landskap och kolla på en mysig film och dricka varm choklad och äta en semla. Jag vill frysa lite, har inte haft vinter på två år. Jag är så redo att åka hem. Ya no mas, estoy lista aqui. Jag vill åka hem. Nu. Ska bara jobba ett par dagar till och sen jobba på brännan ett tag och sedan så. Hem, Falkenberg, snö, kallt. YES! 


One Love 
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar