onsdag 16 mars 2011

Lots of pics


Lite bilder från dagens aktiviteter. Som ni ser, en väldigt aktiv dag. Promenerade ner till stranden och sedan tillbaka, SVETTIGT som eff a enn! Men utsikten är nästan värt det. Lätt. Så vackert att det är inte riktigt klokt. Efter det satt jag och va uttråkad, tills jag o Nora tog oss ytterligare en promenad, till poolen. Där läste jag min bok och Nora sov. Jag tog massa kort, Nora sov. Läste lite till, Nora sov. Sedan låg jag mest och var uttråkad, Nora sov. Sedan fick jag liv i henne och vi gick hem. Då vankades det finmiddag, avocado, grönsaker och dipp (yayy). Hade lätt kunnat käka det tre gånger om dagen för resten av livet. GOTT! 
Jag är UTTRÅKAD! Borde plugga, men pallar inte. MÅSTE dock. Fast jag har ingen litteratur försen jag kommer hem, så det känns lite halv-onödigt. MEN jag får väl göra ett försök.
Häromdagen råkade jag beställa lite kläder från HM, oops! Känns bra att kunna köpa NYA kläder, riktiga kläder, inga B-kläder som går sönder med en gång. 
Ska bli UNDERBART!

Junior Natural, 12år från Sverige. Tydligen ny i reggaevärlden. Man får väl säga att han har lite av en talang.. Shiiied.... 


One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar