fredag 11 mars 2011

Baby, Im coming home

Jag har aldrig vart så lat under en hel dag i hela mitt liv, tror jag. Vaknade tidigt, satte mig vid datorn. Och där har jag suttit, hela dagen. No joke, frammot lunch lagade jag lite pasta o nu ikväll käkade jag avocado, lök, gurka och tomat med en dipp som Nora gjort. Gott och enkelt. Har mest kollat på Vänner hela dagen och kände inte ens för att gå till stranden. Faktiskt vandrade jag upp till affären o handlade lite, men det var en snbb (men jobbig) promenad, då ni ska veta att för att komma till affären måste vi gå uppför, nerför och världens fetaste uppförsbacke igen, i cirka 765 grader celsius och 200% luftfuktighet. Och jaa, ni först¨r ju själva hur lockande det var. men men, vad gör man inte. 

Och vet ni vad, jag kommer hem snart. Om tre veckor kommer jag hem. Är hemma den 2 April, så förbered staden. Ska bli otroligt skönt att komma hem, ta tag i allting och hålla tummarna för att jag kan få ett jobb och en lägenhet i Göteborg.

Vi får väldigt intelligenta ideer ibland. Jag vet, vi tar kort när du kastar upp dina pengar. Eller..?!
Men å andra sidan, så var det en intressant kväll. Den började lite smått med att slänga upp pengar i luften... Det säger en hel del..

Denna låten har vi också dansat en del till...

Jobb imon, sova nu. Eller snart!
One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar