måndag 7 mars 2011

Lazy beachday

Dagen idag har gått åt till att promenera till stranden (efter en förmiddag med "intensivt" pluggande). Jag och Nora bestämde oss för att ta våra Ipods och gå ner till stranden, sociala som vi är lyssnade vi båda på musik. Men det är alltid en skön promenad. Väl nere på stranden, höll vi på att då och brinna upp av sanden, (Skojar inte). Den är lätt om inte 100 men iallafall 90 grader varm. Helt effin crazyy. Vi sökte oss till skuggan av några palmer och chillade mest där hela dagen.. Melissa o Jason kom, med två andra och vi satt o pratade en stund. Det var den dagen, nyss kommit hem och käkat lite guacamole. DET kommer jag att sakna, billiga avocado. Hemma kostar en avocado typ 15 spänn. Jobbigt. Livet är hårt.

Rongde flygbolaget idag och biljetten finns inte tillgänglig tidigare, blä. SÅ, vi får se vad som händer framöver. Känner att jag vill hem och ta tag i skolan. Ingen litteratur kan göra det mycket svårt att klara kursen. Och jag vill verkligen, verkligen klara den. Vi får se. 


Detta var en grym dag, 1 Januari - 2011 (just fått kort från Melissa)





Detta var en grym dag, dagen efter nyår, började fantastiskt segt, men avslutades sjukt bra! 
Sköna minnen, utan tvekan.

Om man skulle ta och knyta sig en sväng, trött efter en lat dag på stranden, imorgon blir det nog samma historia. Jag vet att ni inte kan förstå hur jag kan längta hem till kylan och det gråmulna vädret. Men, det gör jag, faktiskt. Inte efter vädret i sig men efter allt annat. 

Lyssna på texten - True!

One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar