onsdag 23 mars 2011

La la la la


Några härliga bilder från poolpartyt.. Snott från facebook. Melissa hade jättemånga kort, men nu har hon blivit av med sin kamera också. Det är verkligen sjukt irriterande. 
Det har vart den slappaste dagen i hela världshistorien idag. Ägnade förmiddagen åt att må äckligt dåligt. Blev bättre och sedan följde Ronja Rövardotter och efter den filmen blev det Bröderna Lejonhjärta. Youtube i mitt hjärta! Haha, Nora har sovit mest hela dagen. Vi tog en promenad till affären, men insåg att det var lite väl ambitiöst. Dock fick vi tillsatt lite socker till våra stackars kroppar. Efter det följde Ghost Whisperer och nu borde jag har sovit för längesedan. klockan är halv 10 och jag borde sovit klockan 8, efter gårdagens festande. MEN, allting var sjukt roligt iallafall! SÅ, nu kanske man skulle krypa till kojjs.

Den här låten klickade jag fram på youtube innan, den ägnar jag åt mamma! 


Natti natti foaks

One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar