måndag 14 mars 2011

Awesome day

Jeeez, vilken go dag igår! Tog min promenad ner till stranden och mötte där Rachel och Mallory. Sedan kom Ashleigh och efter en stund också Melissa. Vi köpte lite öl och satt där och tjötade hela eftermiddagen! Helt underbart var det. Sjukligt varmt och mitt ansikte har idag en lite rödaktig ton, men det gör inte så mycket. Lätt värt det. Lite soft musik (reggae) och bästa sällskapet, Nora, Rachel, Ashleigh, Melissa, Isaac, Jason och så lilla Luna (Jasons o Melissas hund). Helt sjukt underbart! Det är sådana dagar som jag ångrar att jag bokat om biljett, men o andra sidan har jag hört att man ska lämna när man har det som bäst!

Vi kom hem fram mot 7tiden tror jag det var och då vankades det mat, gissa vad?! Avocado! Och tomat, gurka och lök med dippidipp! Samt några tortillas. NOMM NOMM. Sedan kollade vi lite på greys och tjötade. Hade ganska roligt faktiskt, eller nej vänta, sjukt roligt.! Vi låg och försökte skratta på olika sätt i en halvtimme. Jag är evigt tacksam om våran grannar INTE hörde oss. Men med fönstren öppna och grannar mitt framför och vägg i vägg så är nog den chansen att de inte hörde alla våra konstiga skratt, rätt liten. Tyvärr får man nog säga. Men roligt, det hade vi! Som sagt, vi har många konstiga ideér för oss, men det är lite charmigt tycker jag allt.



One Love 
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar