tisdag 22 mars 2011

Poolparty, life, drunkenness

Jahopp, då vet man hur det känns att bli av med en kamera, nästan bli rånad. Har fått känna på att vara utan vatten en hel dag och utan internet i 4dagar. Det händer mycket på en vecka här ska ni veta!

Poolpartyt som vi var grymt bra och lyckat, förutom att någon snodde min kamera. Jag är smått förbannad för det kan jag säga! Vill helst strypa någon. Grejen är att alla som var där, är människor vi känner. Det är bara bull-fucking-shit! GAH, småirriterad. Sedan när vi va ute på kvällen, så sitter jag och pratar med en kompis och en snubbe kommer fram o småpratar lite. Sedan bara tar han tag i min väska och säger, "Give me youre fucking money".. Jag bara skämtar du med mig? Aldrig i livet ställer mig upp och jag har tur att jag har en väska i läder och att jag hade den "tvärs över", för jag bara ställde mig upp och gick därifrån. Mitt på gatan, folk runtomkring, poliser går fram och tillbaka. BULL FUCKING SHIT igen. Lagom jävla irriterad. Crackheads överallt på nätterna i Quepos. 
Till och med igår morse, när vi var i Quepos, gick jag och höll om min väska, så nu litar jag fan inte på någon här. Hemskt ledsen, men nej, det gör jag inte.. Inte en enda människa. Förutom mina tjejer. Och de vet vilka dom är. Igår var det en gaaaaaalen kväll på byblos, ladies night och full rulle. 

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar och har underhållit mig med att kolla på Ronja Rövardotter. (Jag vet, jag får mina ryck). Dessutom har jag pratat med min tjocka syster, saknar henne massor. Men jag träffar henne SNART! 

Första målet för dagen sker nu, spagetti. Klockan är halv 3. 

GE MIG GODA OST, MÖRKT BRÖD, LÄTT/MELLAN MJÖLK. NU! Jag hade dödat, seriöst dödat för det nu! Snart! Jag längtar så mycket och dagarna går sakta. Jag är 110% glad över att jag bokade om min biljett! 

  I ett nötskal
Bra folk!


One Love 
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar