söndag 13 mars 2011

Murphys law

Jag borde kallas för Murphy, som i Murphys lag. Allting som kan gå fel, kommer att gå fel.
Jag blir så trött. ALLTID, när jag sitter och skriver mitt skolarbete, blir klar och ska skicka in, så strejkar antingen internet eller hemsidan för skolan. HUR är det möjligt? ALLTID, inte en överdrift, snarare en underdrift. ALLTID! Jag blir så tokig. Jävla internet, jävla skola, jävla plugg. GAH! 

Har just pratat med min lilla syster. Min gravida lillasyster. Just blivit officiellt, genom facebook och så vidare. Galet, men så roligt. Jag vet att det kommer att bli världens gulligaste unge. Och den kommer att få världens bästa moster, som kommer att ha godis hemma alltid och låta han/hon sitta inne o kolla på film, även om det är fint väder. Jag ska skämma bort den ungen JÄTTEmycket, så de så!
Saknar min syster, så det var roligt att prata me henne. Pratade i nästan en och en halv timma! 
 
Idag blire en dag på stranden, jag o Rachel ska ha coctail dag och chilla. Ska bli nice, ska inte jobba mer nu heller innan jag åker hem, så ska bara verkligen njuta av mina sista rte veckor här! Jag är redo att åka hem, så är det bara, men nu ska jag njuta till fullo! SEMESTER!

Semestern som utan tvekan förändrade våra liv. Costa Rica, April 2009.
Inne på "Arko Iris".


One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar