lördag 21 augusti 2010

Chill

Det finns väl inget bättre ord än chilla?
Man kan använda det hela tiden och passar bra in på nästan allt!
Gårdagen var väldigt chill iallafall. Jag gick min mil på förmiddagen. Käkade en snabb lunch och drog in till stan för att möta Celine. Vi gick en sväng i stan och köpte varsinn chokladmuffins som vi tog med hem till henne. Väl där tog vi en lååång fika med massa kaffe o muffins. Därefter ett projekt: sätta ihop ett sko-skåp. I början trodde jag verkligen aldrig att de skulle gå. 1h senare stod det där! Sjukt nöjda var vi med det! 
Därefter var det dags för mig att åka hem till Anso en sväng. Vi började med en promenad på 40min för att sedan laga mat. De vankades lax och nypotatis sant wookade grönsaker o tzatsiki. Det var sjukt gott! 
Till maten kollade vi på "Valentines Day" och sedan också "Remember Me". Två underbara filmer måste jag säga! Sen drog jag mig hemåt och kunde som vanligt inte sova.

Vad gör man då? - Svar: man kolalr på 15 avsnitt av Vänner tills man inser att man inte blir de minsta trött av att kolla på det. Sen ligger man och funderar på hur fantastiskt underbart det ska bli och träffa alla människor igen. Då börjar det pirra i hela magen och jag kan inte ligga still. Jag kan inte heller sluta tänka på det. Typiskt. Dag ut och dag in. Det enda som flyger genom mitt huvud är SNART SNART SNART! 


One love
One heart
Let's get together and be alright!

LoveLoveLove

HAKUNA MATATA
PURA VIDA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar