lördag 21 augusti 2010

Hakuna Matata

"....Lämna ditt bakom-flutna före dig..."
" Men neej! Gör dig inte dummare än vad du är.. - Lämna ditt förflutna bakom dig! Du vet. Tråkiga saker händer.. Men det finns ingenting du kan göra åt det!"

Man måste ju bara älska Timon & Pumba.
Och det bästa är att det ligger så mycket sanning i det.

Det ända jag gjort idag som är vettigt är väl att jag gått min mil. Sen har jag chillat till tusen. Och vet verkligen inte va jag ska göra. Rummet är ju städat. Min blogg från CR sitter i ett album. Korten från CR har inte kommit ännu så kan inte sätta in dem. Packa är ju lite tidigt att börja göra. Planera packning? Planera ekonomin? -Näe.. De blir aldrig bra när jag gör sånt. Film i all ära. Men vilken?
Man kanske skulle göra lite situps? Haha. I brist på annat liksom! 

Ikväll blir iallafall myspys med Anso & Lovisa & Amanda o Cosi. Blir mat och: Chill.

Chill-eli-dill-dill i Uppsala!

 

Jag vet inte vad det är med oss och film och dialeken Stockholmska. Försök att se det som ett oerhört dåligt försök till att låta stockholmsk. Och för att förstå låten vi relaterar till. (Av någon weird anledning) så är det denna:

(Vi upptäckte att det var väldigt mycket dagg i gräset.....)

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar