tisdag 17 augusti 2010

WoopWoop

10.200 steg idag. Vilket ger nästan 1mil. 
De tog mig 1.5 timme att vandra. Men då snackar vi inte asfalt och rakt fram. Vi snackar rejäl skogsterräng och upp och ner. Hela tiden. Upptäckte just att man hade muskler i rumpan. Men var riktigt skönt att ta ut sig så på att bara gå. Har ju inget trappspringande så på ngt sätt måste man ju fasen kompensera!
Förövrigt idag tycker jag ändå att jag har vart duktig. Jag har städat mitt rum. (Iallafall påbörjat). Och jag har kommit ytterligare en bra bit med att klippa o klistra in min Costa Rica blogg i ett album samt att jag pluggat spanska en hel del! Känner mig duktig! 

OOPS!
Råkade just köpa en biljett. 
Me like.
HEJ FLORIDA! HEJ COSTA RICA! 
Thats me. Fuck this. I'm out.
HAPPY

HAKUNA MATATA
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar